01.03.2014

Alene på tur




Nervøs, spent, lykkelig, livredd, trist - alt på en gang. Og en stor klump i magen, som forhåpentligvis slipper taket snart. Jeg vet ikke helt hva jeg skal føle eller tenke akkurat nå, og det kommer nok til å ta en stund før jeg finner ut av det også.

Natten tilbringes i en av de røde båsene på Oslo Lufthavn Gardemoen. Etter å ha lest en del anmeldelser på Sleeping in airports fant jeg ut at disse myke sofaene var det beste stedet å slå seg ned for natten. Her har jeg det jeg trenger; to myke sofaer, et bord og strømtilgang. Jeg krysser fingrene for at jeg kanskje får to timers søvn i natt og at jeg ikke forsover meg til flyet i morgen.

Tidlig i morgen går turen videre, først til London, så til Brasil og Rio de Janeiro. Her har jeg også planlagt å sove på flyplassen, siden jeg lander på kvelden og flyet videre går litt tidlig dagen etter. Men vi får se, hadde vært litt gøy å få sett litt av karnevalet i Rio, samt det å faktisk få sove.

2 kommentarer:

  1. Føler med deg.. Er skummelt å reise helt alene ut i den store verden, men det går som oftest helt fint ;) Det er uansett utrolig tøft av deg som 19 åring å reise alene til Sør-Amerika altså, det må jeg si!! Håper du får en strålende tur! =)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, kjenner nå at jeg hadde ikke hatt noe imot å hatt noen kjente fjes rundt meg, men tror det vil gå bedre jo lenger inn i reisen jeg er! Håper jeg er like heldig med reisen min som du er med dine og at det vil bli en super opplevelse å se tilbake på. Tusen takk, det gleder å høre :D Så får du også ha en fantastisk tur i Nepal!

      Slett