21.04.2014

Tre, to, ÉN

Den første aktiviteten som ble gjennomført i Baños var å hoppe fra en bru. Et canadisk par jeg møtte i Vilcabamba hadde anbefalt denne aktiviteten sterkt og mine roomies på hostellet hadde også planer om å gjennomføre dette.

Vi tok bena fatt og gikk den korte strekningen til brua, hvor det snart ble vår tur til å hoppe. Jeg tok på meg oppgaven med å hoppe først og fikk sikkerhetsutstyr på, før det ble en kort leksjon på et par minutter. Med bena trygt plantet på asfalten følte jeg meg ganske trygg og ikke mye nervøs, men straks jeg steg ut på plattformen skjønte jeg at dette egentlig er galskap.

Mannen holdt fast i selen, før det ble tid for å hoppe. Jeg hadde bestemt meg for å hoppe med en gang og ikke vente eller angre slik som noen andre gjorde. De endte nemlig opp med nokså dårlige fall, noe jeg ikke ville ha noe av.









Så, for de som vil prøve dette i Baños; et hopp koster 20 dollar og bildene pluss en film får du for 5 dollar. 

4 kommentarer:

  1. Imponert over galskapen!

    SvarSlett
  2. HELLEDUSSAN JENTE - ta derre får du itj mæ me på nei.... så tøff e æ itj... forresten har i ikkje rygg te slikt eller nerva for den saks skyld....klem klem til tøffa fra trøtta

    SvarSlett
  3. Du er jo gal! Det ser fantastisk morsomt ut da :D

    SvarSlett
  4. I'm glad you were able to visit the most beautiful places of my country. I from Ecuador. In fact, I was in the boatcrash in Amazon, but in the another canoe. I love you have visit all those places and you have had amazing experiences..
    You're still having a great trip! :D

    SvarSlett